Wyniki konkursu “The Big Challenge 2024”
W tym roku po raz szósty Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Janusza Korczaka w Nowym Mieście Lub. przystąpiła do kolejnej edycji konkursu języka angielskiego „The Big Challenge”. W konkursie wzięło udział 6.012 szkół z 7 krajów europejskich, w tym 870 szkół z Polski i 45 szkół z województwa warmińsko-mazurskiego. 500,372 uczniów sprawdziło swoje kompetencje na 6 różnych poziomach zaawansowania, w tym 28.580 uczniów z Polski i 1.246 uczniów z województwa warmińsko- mazurskiego. Maksymalnie można było zdobyć 350 punktów. W naszej szkole do konkursu przystąpiło 58 uczniów na 4 poziomach zaawansowania. Konkurs odbył się 8 kwietnia 2024 roku. Szkolnym koordynatorem konkursu jest pani Barbara Milewska. Na poziomie 1 (klasy IV i V) najwyższe wyniki osiągnęli:
– Robert Ręczkowski z klasy Va
– Aleksandra Flaszyńska z klasy Va
– Robert Złotowski z klasy Va.
Na poziomie 2 (klasy VI) najwięcej punktów zdobyli:
– Julianna Kelly z klasy VIa
– Jakub Trela z klasy VIb
– Nina Laskowska z klasy VIb
Na poziomie 3 (klasy VII) na wyróżnienie zasługują:
– Wiktoria Orłowska z klasy VIIb
– Wiktoria Wiśniewska z klasy VIIb
– Igor Bochenek z klasy VIIa
Na poziomie 4 (klasy VIII) należy wyróżnić:
– Kornelię Krzyszczak z klasy VIIIa
– Lenę Wojciechowską z klasy VIIIa
– Kajetana Gruszczyńskiego z klasy VIIIa.
Specjalne gratulacje należą się Robertowi Ręczkowskiemu z klasy Va, który zdobył drugie miejsce w województwie warmińsko-mazurskim i I pierwsze miejsce w naszej szkole. Robert otrzymał specjalne wyróżnienie w postaci medalu “The Big Challenge”. Zdobywcy pierwszych miejsc na poszczególnych poziomach zostali uhonorowani Złotymi Dyplomami, a także nagrodami książkowymi, kalendarzami i gadżetami tematycznie związanymi z krajami anglojęzycznymi. Wszyscy uczestnicy otrzymali pamiątkowe dyplomy i certyfikaty „The Big Challenge” oraz drobne upominki w postaci plakatów przedstawiających kraje anglojęzyczne. Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie, gratulujemy uzyskanych wyników oraz zachęcamy do dalszej pracy nad rozwojem kompetencji językowych z języka angielskiego.